Je kunt hierboven filteren op de categorie, klik erop om te filteren.
Wij zijn een zakelijke evenementen locatie en we zijn dagelijks geopend van 08:00-18:00, bij evenementen met een langere duur passen wij de openingstijden hierop aan. Onze openingstijden hangen dus af van onze opdrachtgevers en de bijeenkomsten die wij faciliteren. Heb je een vraag over onze openingstijden? Neem dan contact met ons op!
Nee, om de kwaliteit van onze locatie en services te waarborgen zijn vergaderingen en events alleen te boeken met de catering via De Loods.
De leveranciers van De Loods zijn onze vaste lokale partners, zij kennen onze locatie door en door. Mocht je toch de voorkeur hebben voor een eigen leverancier, dan kan dit in overleg.
Al onze vergaderruimtes beschikken over een LCD scherm met een HDMI-aansluiting en een flipover. Het Breinplein, onze grote evenementenhal, beschikt over een podium, beamer en een geluidsinstallatie met drie handheld microfoons en één headset.
Ja, de Loods beschikt over een eigen parkeerterrein. Hier kunnen we op doordeweekse dagen 30 parkeerplaatsen beschikbaar stellen. Aan de Treubstraat is het gratis parkeren. Daarnaast beschikken we over een parkeergarage op 300 meter afstand, hier kunnen we parkeerplaatsen reserveren tegen meerprijs.
Ja, De Loods beschikt over een groot buitenterrein, De Loods Open Air. Hier kun je terecht voor een groot bedrijfsfeest of een afsluitende borrel.
Ja, De Loods beschikt over kleedruimtes met douches.
Ja, via de zijingang kunnen Mindervaliden hun weg vinden op de begane grond. We beschikken tevens over een mindervaliden toilet.
Ja, onze vaste partner IFS audiovisueel is onze vaste techniekpartner, zij kennen onze locatie door en door.
Nee, wij hebben geen hotelfaciliteit op locatie, maar wel vaste partners in de omgeving waar we overnachtingen kunnen faciliteren.
Nee, De Loods beschikt niet over een lift.
Nee, wij richten ons op de zakelijke markt en organiseren zodoende alleen zakelijke bijeenkomsten, zoals congressen, corporate events, workshops, medewerkersbijeenkomsten of bedrijfsfeesten.