Naam bedrijf: NeCXus

Naam: Marleen van Wijk

Functie: Managing director NeCXus

Wat doen jullie precies?
Ons expertise is Customer Experience (CX). Vandaar de CX in onze bedrijfsnaam.
NeCXus is Latijn voor ‘verbinden’. Wij helpen organisaties om beter in contact te staan met hun klanten. We weten dat het hebben van een emotionele binding met je klanten, bijdraagt aan het realiseren van onderscheidend vermogen en leidt tot een hogere klanttevredenheid.
We helpen organisaties met het verbeteren van de klantbeleving om zo loyale klanten te creëren. We begeleiden ze in hun CX programma’s met het opstarten en uitvoeren. We adviseren, coachen en inspireren. Tevens bieden we diverse CX trainingen aan zoals een tweedaagse CX Masterclass of customer journey workshops.
In alles wat we doen staat naast onze klanten, ons NeCXus framework centraal. Door te focussen op drie hoofd onderdelen: strategie, meten & verbeteren en mens & cultuur, versterken we de customer centricity in organisaties.
We werken voor een aantal grote merken zoals TUI, Van Lanschot Kempen, ArboNed en PostNL. En de lijst groeit door! We doen dit met een team waarin diverse consultants en trainers op projectbasis worden ingezet, afhankelijk van de wensen van onze klanten.

Waarom de Loods?
Het is onze baan om beleving te creëren voor onze klanten. We zochten daarom een ruimte in een pand met uitstraling, waarmee we ons verbonden voelden. Een plek waar we onze klanten kunnen uitnodigen en kunnen inspireren. Een plek waar beleving centraal staat.

Ga naar de website van NeCXus